Jeśli chcecie pogłębić swoją wiedzę na temat optymalizacji konwersji, to lektura tego artykułu z pewnością dostarczy Wam wielu interesujących i przydatnych informacji w zakresie tych zagadnień.
Oto 17 blogów, które stanowią doskonałe przykłady optymalizacji konwersji (kolejność jest przypadkowa):
1# WiderFunnel – optymalizacja współczynnika konwersji
WiderFunnel Marketing Inc. jest światową firmą działającą w dziedzinie optymalizacji stron landingowych, optymalizacji mikrostron, ilościowych badań użyteczności, strategiach optymalizacji konwersji strony internetowej oraz w technicznym wdrażaniu przy użyciu Google Website Optimizer. Blog WiderFunnel podejmuje tematy z zakresu AdWords’a, aż po optymalizację stron internetowych.
Średnia liczba postów: 3-4 na miesiąc
Liczba subskrybentów RSS w Google Reader: 915
2# HubSpot – Inbound Marketing
Oprogramowanie do marketingu przychodzącego oferowane przez HubSpot to wielofunkcyjne rozwiązanie, które obejmuje analitykę, social media, blogowanie, usługę e-mail, automatykę i dużo więcej. Na blogu HubSpot znajdują się tematy z zakresu inbound marketingu, projektowania stron internetowych, w tym optymalizacji konwersji.
Średnia liczba postów: 13 na tydzień
Liczba subskrybentów RSS w Google Reader: 14,281
3# Visual Website Optimizer
Visual Website Optimizer jest produktem ‘Wingify’. Łatwe użycie narzędzia do testowania A/B pozwala specjalistom od marketingu stworzyć różne wersje swoich stron internetowych i stron landingowych, a następnie sprawdzić, która z nich przynosi maksymalny współczynnik konwersji lub sprzedaży. A to wszystko dzięki edytorowi point-and-click (nie wymaga znajomości HTML). Blog Visual Website Optimizer gromadzi tematy z bardzo szerokiego zakresu – od podziału testów A/B, aż do konwersji.
Średnia liczba postów: 1 na tydzień
Liczba subskrybentów RSS w Google Reader: 699
4# Conversion Voodoo – optymalizacja strony landingowej
Conversion Voodoo oferuje wyniki oparte o optymalizację strony landingowej i kompleksową usługę optymalizacji współczynnika konwersji, gdzie wyłącznym celem jest przeniesienie firmy na następny poziom rozwoju. Blog zawiera tematy od konwersji po optymalizację mobilną.
Średnia liczba postów: 1 na tydzień
Liczba subskrybentów RSS w Google Reader: 253
5# Conversion Scientist
Brian Massey regularnie publikuje informacje na swoim blogu Conversion Scientist obejmujące własne doświadczenia związane z profesjonalną optymalizacją konwersji.
Średnia liczba postów: 1 na tydzień
6# Invesp – optymalizacja współczynnika konwersji
Invesp oferuje o 65% więcej konwersji ze strony internetowej przy użyciu pierwszego oprogramowania do optymalizacji konwersji. Blog Invesp nawiązuje do zagadnień dotyczących zarówno blogowania, jak i stron landingowych.
Średnia liczba postów: 1 na tydzień
Liczba subskrybentów RSS w Google Reader: 656
7# Convert – optymalizacja konwersji
Convert Experiment jest używany przez wielu ekspertów w dziedzinie konwersji, zarówno tych pracujących dla agencji, talentów pracujących w domu jak i konsultantów. Ma na celu wsparcie testowania i zaspokojenie potrzeb konwersji wszystkich wymienionych wyżej osób. Blog Convert przedstawia przede wszystkim tematy dotyczące konwersji.
Średnia liczba postów: 2 na tydzień
Liczba subskrybentów RSS w Google Reader: 5
8# Get Elastic
Get Elastic to pierwszy blog dedykowany najlepszym praktykom e-commerce i sposobom zarządzenia relacjami cyfrowymi. Na blogu Get Elastic znajdują się tematy dotyczące użyteczności przeglądarki jak i wszelkich kwestii technicznych.
Średnia liczba postów: 2 na tydzień
Liczba subskrybentów RSS w Google Reader: 8,867
9# KISSmetrics
KISSmetrics to platforma analityczna, która pomaga w uzyskaniu produktu, sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i łączy to wszystko razem, prowadząc do poprawy wskaźników w tych obszarach. Na blogu KISSmetrics znajdują się treści oscylujące wokół analityki oraz optymalizacji strony internetowej.
Średnia liczba postów: 5 na tydzień
Liczba subskrybentów RSS w Google Reader: 8,946
10# Content Verve
Michael Aagard to doświadczony ekspert w dziedzinie optymalizacji współczynnika konwersji. Na swoim blogu pisze o copywritingu, marketingu treści i optymalizacji konwersji.
Średnia liczba postów: 1-2 na tydzień
11# Adobe Digital Marketing
Adobe zmienia świat i za pomocą cyfrowych doświadczeń, pomaga klientom w tworzeniu, dostarczaniu oraz optymalizacji treści i aplikacji. Blog Adobe Digital Marketing publikuje tematy z zakresu reklamy, mediów społecznościowych oraz optymalizacji konwersji.
Średnia liczba postów: 10 na tydzień
Liczba subskrybentów RSS w Google Reader: 179
12# Conversion XL – optymalizacja konwersji
Conversion XL pomaga przekształcić osoby odwiedzające w klientów oraz zdradza wskazówki branżowe oparte na badaniach naukowych i dogłębnej znajomości branży. Blog Conversion XL opisuje zagadnienia – od optymalizacji konwersji, aż do projektowania stron internetowych.
Średnia liczba postów: 1 na tydzień
Liczba subskrybentów w RSS w Google Reader: 1,323
13# FutureNow – optymalizacja współczynnika konwersji
Strona GrotDotCom powstała dzięki współpracy ludzi z FutureNow i skupia się na dokładnym oraz intuicyjnym zrozumieniu ludzkich reakcji na marketing, PR, sprzedaż i ewolucję mediów. Blog FutureNow przedstawia tematy dotyczące m.in.: strategii biznesowych czy optymalizacji strony internetowej.
Średnia liczba postów: 1 na tydzień
Liczba subskrybentów RSS w Google Reader: 2,377
14# Online Behavior – marketing i optymalizacja
Online Behavior omawia pomiary w marketingu online, techniki optymalizacji marketingu, taktyki oraz strategie, które pomagają rozumieć i zoptymalizować witryny menadżerom stron internetowych, a także analitykom. Blog porusza tematy od analityki po testowanie.
Średnia liczba postów: 1 na tydzień
Liczba subskrybentów RSS w Google Reader: 1,409
15# Which Test Won
Strona publikuje w każdym tygodniu nowe testy A/B, a członkowie społeczności głosują na najlepszy test („which test won”). Następnie, ujawniane są rzeczywiste wyniki poszerzone o analizę.
Średnia liczba postów: 1 nowy test na tydzień
16# Conversion Rate Experts
Conversion Rate Experts są pionierami nowego podejścia do optymalizacji współczynnika konwersji (CRO) o nazwie ‘Metodologia CRE’. Łączy ono naukę i marketing w celu zwiększenia przychodów firm działających online. Blog Conversion Rate Experts skupia tematy dotyczące konwersji.
Średnia liczba postów: 1 na miesiąc
Liczba subskrybentów RSS w Google Reader: 2,248
17# Unbounce – optymalizacja konwersji i strony landingowej
Unbounce pozwala marketerom budować, publikować i testować strony landingowe bez IT czy specjalistycznego oprogramowania. Testowanie A/B i generacja leadów stworzyły potężne narzędzie marketingowe. Blog Unbounce porusza tematy z zakresu testów A/B, social media, a także optymalizacji konwersji.
Średnia liczba postów: 5 na tydzień
Liczba subskrybentów RSS w Google Reader: 1,788
A jaki jest Wasz ulubiony blog dotyczący optymalizacji konwersji?