Oferty na Facebook’u są jedną z najskuteczniejszych funkcji, którą możesz użyć do promocji swojej firmy. I wiesz co? To bardzo dobra wiadomość. Jeszcze lepszą wiadomością jest fakt, że stworzenie takich ofert trwa zaledwie chwilę. Poniżej znajduje się opis jak krok po kroku wygląda ten proces – od samego pomysłu do wykupienia oferty.
Krok po kroku
1. Na swojej stronie, po lewej stronie na górze osi czasu ujrzysz obrazkową listę: Status, Zdjęcie / film, Oferta / wydarzenie +
2. Kliknij: „Oferta / wydarzenie +”
3. Zostanie otwarte okienko dialogowe. Kliknij „Oferta”. (Obszar ten posiada także inne narzędzia, takie jak: Wydarzenie, Ważne wydarzenie, Pytanie.)
4. Otworzy się nowe okno dialogowe i to jest właśnie miejsce, gdzie wszystko się zaczyna.
Stwórz Ofertę
Prześlij obrazek, który będzie przejrzysty i czytelny. Prostota jest tym co jest w tym przypadku potrzebne.
Napisz nagłówek, który będzie prosty i silny. To właśnie on zmusi ludzi do działania i przyprowadzi ich do Ciebie.
Ogranicz liczbę ofert, z których użytkownicy mogą skorzystać. Istnieją dwie możliwości. Wpisz dużą liczbę ofert, a ludzie pomyślą, że ich znaczna ilość jest wynikiem potrzeby zaspokojenia dużego popytu. Udostępnij małą liczbę ofert, a stworzysz wrażenie niedoboru i pilności. Wybór należy do Ciebie.
Ustaw datę wygaśnięcia oferty.
Dodaj swoje warunki: 1 na osobę, 1 dziennie, 1 na stół, nie można łączyć z innymi promocjami. Wszystko co jest odpowiednie do Twojej sytuacji.
Przykładowa oferta

Na tym etapie, jeśli wszystko wygląda OK, kliknij przycisk Podgląd.
Opublikuj Ofertę

Oferta pokaże się na Twojej osi czasu i Twoi fani będą mogli ją zobaczyć.
Fani wykupują Ofertę

Gdzie się promować
Gdzie należy promować swoją Ofertę?
Facebook
Newsletter
Na miejscu: w sklepie, restauracji, wszędzie gdzie firma prowadzi działalność.
Pomysły na promocję i zbieranie „Lubię to”
Kombinacja tekstu i obrazka w poście przyciąga zdecydowanie większą uwagę. Czy to przypadek, że Facebook stworzył szablon oferty jako połączenie tekstu i obrazu? Nie.
Robiąc jeden krok dalej, stwórz reklamę w punkcie sprzedaży, ulotki, wszystko co chcesz umieścić w witrynie swojego sklepu, na stołach restauracyjnych, ścianach w łazience, wszędzie gdzie możesz umieścić ważny powód dla klientów, by odwiedzili Twoją stronę na Facebook’u.
Wartość „Lubię to”
Może wydawać się dziwne, by informować o specjalnej ofercie osoby, które są w sklepie, ale to że ktoś tam jest nie oznacza, że „Lubi Cię” na Facebook’u. Dodaj na ulotce informację „Polub nas na Facebook’u”, a możesz zdobyć nowego fana. Wartość jednego fana to około 137 dolarów, dlatego warto postarać się by mieć ich jak najwięcej.






