Jaki jest średni wskaźnik konwersji dla stron e-commerce?
To pytanie dość często zadają sobie, oraz innym, osoby posiadające strony e-commerce. „Jaki jest średni wskaźnik konwersji dla stron takich jak moja?” Industry Retailer podaje, że średni wskaźnik konwersji dla stron e-commerce wynosi około 2-3%. Gdy ludzie się o tym dowiadują zazwyczaj mówią: Co za ulga. Mój wskaźnik to 1,5%, więc prawie tyle co średnia.”
Ale naprawdę? Jeśli twoim celem będzie by twoje wskaźniki plasowały się na poziomie średniej zostaniesz zjedzony żywcem. Dlaczego chcesz być średni bądź porównywany do średniej? Trzymasz jej się od niej z daleka!
Jeśli twój wskaźnik konwersji to 1,5% pytanie powinno raczej brzmieć: „Jak myślisz, dlaczego 98,5% odwiedzających twoją stronę szybko ją opuszcza?” Prawdopodobnie nigdy się nad tym nie zastanawiałeś.
To oczywiste. Wszyscy staram się utrzymać naszą głowę nad wodą gdy do końca dnia mamy do wykonania 1 837 zadań. Cały czas się spieszymy i nie mamy nawet czasu na odczytanie niekończącej się lawiny e-maili. Przy okazji cały czas ignorując kilka priorytetów, które naprawdę mają ogromne znaczenie dla końcowego wyniku.
Dlatego dla ciebie, jako doświadczonego marketera, celem jest odkrycie „dlaczego 98,5% odwiedzających nie łapie przynęty?”
5 powodów dla których ludzie nie kupują
To dlaczego ludzie porzucają twoją stronę i zabierają ze sobą swoje portfele naprawdę sprowadza się do 5 powodów.
Oto one:
1. Nie mają pieniędzy.
2. Nie chcą tego co oferujesz.
3. Nie wierzą w żadne twoje słowo.
4. Nie mają pojęcia o czym mówisz.
5. Nie potrafią zrozumieć co powinni zrobić.
Dobra wiadomość jest taka, że konwersji nigdy nie przejdą ci, których powodami są te spod numerów 1 i 2. Dlatego możesz ich ignorować. Właściwie to nawet musisz ich ignorować!
Skup się na budowaniu zaufania, prostym wyjaśnianiu na czym polega produkt i usługa i wyraźnie wskaż kroki, które trzeba podjąć (wezwanie do działania). Teraz uwierzą.